Knižní prostřeno (6)

Pro zapojené je úkolem nějaký den o víkendu sestavit několika (tří, čtyř) chodové menu – ale knih! Co pro vás představuje předkrm, polévku, hlavní chod a dezert? Třeba někdo vaši jednohubku ochutná!
A mé dnešní menu?
Dnes tříchodové 🙂

1. Předkrm
Démon z Hex Hall
Rachel Hawkins

První díl této série se mi velmi líbil a proto jsem hodně zvědavá, jak to bude všechno pokračovat. Proto si myslím, že je tato kniha skvělá jako předkrm, protože ji člověk určitě hned zhltne. Stejně jako první díl. Navíc je to čerstvá novinka a nemůžu říct nic jiného, než “Jen do Démona!”

2. Hlavní chod
Mladší
Lissa Price
Tuto knihu jsem přečetla před nedávnem a nemůžu ji nic jiného, než doporučit jako hlavní chod, protože je naprosto skvělá. Podle mého je toto skvělý hlavní chod, protože to zhltnete a budete spokojení a pak se nebudete moci dočkat dalšího dílu. Zkrátka a dobře skvělá kniha, kterou jen doporučuji.

3. Dezert
Jak to začalo
Sophia Lowell

Stále ještě nevím, jaké mám z této knihy pocity, ale myslím, že místo dezertu si zaslouží. Je to taková celkem jednohubka, kterou slupnete, ani se nenadějete a proto jsem jí i zvolila do dnešního menu.

document.write(”);

Leave a comment