Knižní řetězovka part. 3

Je tu úterý a s ním i dalších 11 otázek a odpovědí. Knižní řetězovka je z dílny Luu. Přečíst si můžete také první a druhou část.
23. Žánr, který čteš nejméně (ale chtěla by si víc)?
Hm, tak to je zapeklitá otázka 😀 asi nevím, možná něco dobrodružného, nebo něco bez fantasy prvků..
24. Nejinspirativnější kniha, kterou si tento rok četla?
Jako kniha, která mě inspirovala? No, tak to nevím 😀
25. Oblíbená svačinka ke čtení?
Když je jídlo, tak odložím knihu a jdu se najíst a pak zase čtu, takže přitom nejím :D. Ale třeba si udělám kafe.
26. Jak často vybíráš knihu podle obálky?
No asi často, většinou kouknu na obálku, pak na nějakou tu anotaci a pak si jí stejně nekoupím :D. Ale obálky u mě rozhodují hodně si myslím.
27. Jak často souhlasíš s negativní knižní kritikou?
Znáte slovo demokracie?
28. Co psaní negativních recenzí?
S tím sem se setkala asi jednou, když jsem psala recenzi na Návrat.
29. Kdyby si mohla číst v dalším cizím jazyce, který by sis vybrala?
Mám ráda náš jazyk :).
30. Největší knižní výzva?
To nevím 😀
31. Největší knižní výzva, do které se stále bojíš jít?
Asi těch pět dílů F. L. Věka, co máme ve skříni 😀
32. Oblíbený básník?
Básník? Nečtu poezii.
33. Kolik knih si obyčejně půjčuješ v knihovně?
Žádnou, nechodím do knihovny. Jsem strašně líná, i když to mám takový kousek od paneláku, ale prostě, radši mám, když je knížka moje a můžu si s ní dělat co chci..

Ve čtvrtek se těšte na dalších 11 otázek 🙂

Leave a comment