Jak to dopadlo?

By VeEee
Předevčírem jsem vás informovala, že jdu dělat přijímací zkoušky na vysokou. A někdo se dožadoval poreferování o tom, takže tady je.
Po hooodně dlouhé době jsem opět musela vstávat v pět hodin (myslela jsem, že už se toho zbavím). Vůbec jsem si tak nějak nemyslela, že jdu na přijímačky a nějak mě to netrápilo, protože se mi poslední dobou ani na vysokou nějak nechce. Bohužel je to nevyhnutelné, nechce se mi totiž makat. Jak prosté. 
No, dorazili jsme na místo a já byla pořád naprosto v klidu. Psal se test ze všeobecných znalostí, vůbec jsem se na to nepřipravovala, protože se mi prostě nechtělo a taky to tak dopadlo. Dostala jsem 30 bodů z možných 50ti, takže ostuda :D. Ale mě to fakt nevadí, skoro jsem se nesnažila :D. Ale podle toho, co jsem slyšela od kamarádky co tam chodí, tak za její doby brali od 30ti nahoru, takže ještě tak nějak šanci mám. Naštěstí to není jediná vysoká, kam jsem si podala přihlášku, na tu druhou berou podle maturitního vysvědčení, takže bych mohla být v pohodě, protože z ústních samé jedničky, z praktické taky, ještě uvidíme jak dopadla státní část no.. Tak snad se dostanu 🙂
Jinak, do záložky BLOG jsem přidala své ICQ, které jsem nikdy dřív nepoužívala, takže pokud chcete pokecat o knihách, není problém. 

3 thoughts on “Jak to dopadlo?

  1. Taky se mi do VA moc nechtělo, ale nakonec mi to nedalo a začala jsem a teď to nehorázně žeru.. 😉 Jinak gratuluju a určitě se dostaneš… 😉

  2. A víš, že se mi víc líbil ten černý vzhled? Byl…magický 🙂

  3. Jééé!! 😀
    Ten je táák krásnej! 😀

Leave a comment